Den 4:e Maj firas av Star Wars fans eftersom "May the forth" (Fjärde maj) låter som "May the force be with you" och det finns ganska många bilder där folk skickar till varandra på sociala medier "May the forth we with you". Jag undrar om du skulle kunna ta fram en ny unik bild med Star Wars tema som jag kan skicka till mina vänner med texten "May the 4th be with you" Mehr sehen